FORD B-MAX

Το Ford B-MAX έχει κατασκευαστεί ειδικά για τους οδηγούς της πόλης και κυριώς για τους νέους οικογενειάρχες. Παρόλο που είναι συμπαγές στο μέγεθος, οι εύχρηστες πόρτες του, οι οποίες διαθέτουν μοναδικό άνοιγμα μήκους 1,5 μέτρου, σας προσφέρουν άνετη πρόσβαση σε ένα κορυφαίο στην κατηγορία του, άνετο και προηγμένο εσωτερικό.
 
Εκτός από το μοναδικό του design, το B-MAX διαθέτει ένα πλήθος από τεχνολογικά χαρακτηριστικά που διευκολύνουν την οδήγηση και την κάνουν πιο απολαυστική και αποτελεσματική. Για παράδειγμα, το σύστημα Active City Stop συμβάλλει στην αποφυγή των συγκρούσεων σε χαμηλές ταχύτητες, φρενάροντας αυτόματα για εσάς, εάν χρειάζεται. Επίσης, με το Ford SYNC μπορείτε να ελέγχετε τη μουσική και το κινητό σας με απλές φωνητικές εντολές. Τέλος, ο κορυφαίος βενζινοκινητήρας 1.0L EcoBoost παράγει ισχύ ανάλογη με αυτή ενός κινητήρα 1,6L, ενώ διαθέτει την καλύτερη οικονομία καυσίμου στην κατηγορία του.

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε σε έναν Επίσημο Έμπορο Ford.

Κορυφαία στην κατηγορία του πρόσβαση στο όχημα χάρη στο σχεδιασμό του

Με το έξυπνο σύστημα θυρών έχετε κορυφαία στην κατηγορία πρόσβαση στο χώρο του εσωτερικού. Το απόλυτα ευέλικτο, αλλά ταυτόχρονα προηγμένο εσωτερικό, κάνουν το Β-ΜΑΧ να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα οχήματα της κατηγορίας του.

Εξωτερικό

Το νέο Β-ΜΑΧ διαθέτει μοναδικό σχεδιασμό αμαξώματος. Με τις πόρτες ανοιχτές, θα προσέξετε ότι οι κεντρικές κολώνες, οι οποίες συνήθως χωρίζουν το μπροστινό και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, έχουν ενσωματωθεί έξυπνα στις ίδιες τις πόρτες. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν εμπόδια, με αποτέλεσμα να είναι εντελώς ελεύθερη η πρόσβαση.

Εσωτερικό

Το ποιοτικό εσωτερικό του νέου Β-ΜΑΧ χαρακτηρίζεται από την κομψή και ευρύχωρη σχεδίαση με τα υψηλής ποιότητας υλικά, τις διακριτικές αντιθέσεις των χρωμάτων και τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες. Επίσης, η μεγάλη πανοραμική οροφή, η οποία πλημμυρίζει το εσωτερικό με φυσικό φως, δημιουργεί ένα λανετο και χαλαρό περιβάλλον τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες.

Για ακόμη περισσότερη άνεση, τα πίσω καθίσματα και το κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλώνονται, προσφέροντάς σας πρωτοφανή χώρο φόρτωσης ο οποίος φτάνει τα 2,35 μέτρα σε μήκος.

Για απολαυστική οδήγηση στην πόλη

Το Β-ΜΑΧ διευκολύνει και κάνει πιο απολαυστική την οδήγηση στην πόλη, χάρη στα προηγμένα συστήματα τεχνολογίας υποβοήθησης της οδήγησης και ένα πλήθος χαρακτηριστικών που ενδεχομένως δεν θα περιμένατε σε ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Σε συνδυασμό με το μοναδικό σύστημα θυρών, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ανταποκρίνεται σε όλες τις ποικίλες απαιτήσεις και ανάγκες του σύγχρονου οδηγού.
 
 
Τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης
 
Το Β-ΜΑΧ διαθέτει κορυφαία στην κατηγορία του συστήματα τεχνολογίας τα οποία ουσιαστικά βοηθούν σε κάθε πτυχή της οδήγησης.
 
Το Β-ΜΑΧ φρενάρει για εσάς, για να αποφύγετε τις συγκρούσεις στις χαμηλές ταχύτητες
 
Χάρη στο πρωτοποριακό σύστημα Active City Stop (προαιρετική επιλογή) μπορείτε να περιορίσετε ή και να αποφύγετε τις συγκρούσεις σε συνθήκες κίνησης με χαμηλές ταχύτητες ή όταν η ταχύτητα δεν ξεπερνάει τα 30 χλμ./ώρα. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει απότομη στάση του προπορευόμενου οχήματος, τότε φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο. 
 
Πρόσθετος έλεγχος στις ανηφόρες
 
Το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist) δεν αφήνει το όχημα να κυλήσει πίσω όταν ξεκινάτε σε ανηφόρα. Λειτουργεί διατηρώντας την πίεση από το σύστημα πέδησης για 2,5 επιπλέον δευτερόλεπτα, δίνοντάς σας περισσότερο χρόνο και έλεγχο καθώς μετακινείτε το πόδι από το φρένο στο γκάζι. Είναι επίσης χρήσιμο όταν σταματάτε και ξεκινάτε σε ολισθηρές επιφάνειες. Το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα είναι διαθέσιμο με τους περισσότερους κινητήρες.   
 
Αισθητήρες για πιο άνετη στάθμευση
 
Οι προαιρετικοί αισθητήρες απόστασης στάθμευσης σας βοηθούν να υπολογίζετε την απόσταση ανάμεσα στο όχημά σας και σε ένα αντικείμενο, μπροστά ή πίσω από το αυτοκίνητο. Εκπέμπουν ένα ηχητικό σήμα, το οποίο ενισχύεται όσο πιο κοντά πλησιάζετε στο αντικείμενο. Το χαρακτηριστικό αυτό έχει σχεδιαστεί για να μπορείτε να σταθμεύετε πιο εύκολα και με μεγαλύτερη σιγουριά. 
 
Μέγιστο κράτημα για καλύτερο έλεγχο
 
Ο έλεγχος κατανομής της ροπής αντιδρά στο οδόστρωμα 100 φορές το δευτερόλεπτο. Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες αυτές, το σύστημα εξισορροπεί την ποσότητα ισχύος και πέδησης που κατανέμεται στους δύο εμπρός τροχούς. Με τον τρόπο αυτό μεγιστοποιείται το κράτημα και γίνεται πιο ακριβής η οδική συμπεριφορά, ώστε να στρίβετε με μεγαλύτερη σιγουριά. Το σύστημα ελέγχου κατανομής της ροπής αποτελεί ένα υπερσύγχρονο τεχνολογικό σύστημα που προσφέρεται ως βασικός εξοπλισμός. 
 
Σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού το οποίο χρησιμοποιεί λιγότερη ισχύ
 
Το B-MAX διαθέτει το ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού (EPAS) το οποίο προσαρμόζεται αυτόματα αναλόγα με τις συνθήκες. Συνεπώς, αν οδηγείτε στην πόλη, με χαμηλές ταχύτητες, ή σταθμεύετε, το σύστημα κάνει την περιστροφή των τροχών πιο ελαφριά και πιο εύκολη για μεγαλύτερη ικανότητα στους ελιγμούς. Στις μεγαλύτερες ταχύτητες, (για παράδειγμα στην εθνική οδό), το τιμόνι γίνεται πιο σταθερό για μεγαλύτερο έλεγχο και σιγουριά. Αυτό το πρωτοποριακό σύστημα, ενεργοποιείται μόνο όταν χρειάζεται, έτσι καταναλώνει λιγότερη ενέργεια και εξασφαλίζει ακόμη περισσότερη οικονομία καυσίμου. 
 
Σύστημα ελέγχου γκαζιού (cruise control) για πιο άνετα μακρινά ταξίδια
 
Όταν μετακινείστε στην εθνική οδό, μπορείτε να ρυθμίσετε την ταχύτητα, χρησιμοποιώντας τα χειριστήρια του τιμονιού. Το σύστημα στη συνέχεια διατηρεί την προκαθορισμένη ταχύτητα, συνεπώς δεν χρειάζεται πια να πατάτε το γκάζι. Για να επιταχύνετε ή να επιβραδύνετε, χρησιμοποιείτε απλά τα ίδια χειριστήρια. 
 
Εξοικονομήστε καύσιμο με το σύστημα Auto-Start-Stop
 
Όταν το B-MAX είναι ακινητοποιημένο, όπως στα φανάρια ή όταν είστε σταματημένοι στην κίνηση, το σύστημα αυτό σβήνει αυτόματα τον κινητήρα (ενώ συνεχίζει να παρέχει ισχύ στα βασικά συστήματα όπως ο ανεμιστήρας, οι προβολείς και το ραδιόφωνο). Στη συνέχεια, επανεκκινεί τον κινητήρα τη στιγμή που είστε έτοιμοι να κινηθείτε. Πρόκειται για ένα ιδανικό σύστημα αν οδηγείτε στην πόλη, καθώς μπορεί να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου κατά 10% (αστικός κύκλος) ή κατά 5% σε συνθήκες μικτής οδήγησης.